vineri, 16 ianuarie 2015

Somon cu unt si lamaie


               De somon m-am apucat si l-am pregatit chiar de Revelion,si m-a incantat nespus...mie careia nu-mi prea place pestele si-l consum mai rar, pot sa spun ca mi-a imbatat simturile. Mi-am facut plinul la Lidl si am gasit niste somon la 200 de grame caserola,refrigerat,am luat doua...si-am uitat verdeturile,ierburile mediteraneene,dar a iesit oricum..genial!
  Dupa ce am curatat somonul de solzi,l-am spalat si l-am pus pe servetele absorbante pentru surplusul de apa(Eu am curatat si acea piele si am lasat somonul ca atare,dar asa s-a imprastiat,datorita faptului ca am desprins pielea,altfel era mai adunat ) . Am presarat deasupra sare (mare) de mare..piper proaspat rasnit si am lasat la marinat cam 30 min. (partea solzoasa se cresteaza un pic mai adanc pentru a fi bine patruns somonul)

 Am pus in tigaie ulei de masline cam 3 linguri...am adaugat somonul,dupa cateva minute am adaugat unt (aprox,50 gr.) am stors sucul de la o jumatate de lamaie si am adaugat peste continutul din tigaie...am lasat pana aproape a scazut...si gata! Minunat...final!Deosebit de gustos!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu