miercuri, 14 ianuarie 2015

Clatite cu nutella si banane

Azi am avut pofta de clatite,desi foarte rar ma intalnesc cu ele prin bucatarie,azi mi-am amintit de o reteta foarte usoara si extrem de gustoasa,pufoase,clatitele putand fi umplute  dupa placul fiecaruia,insa eu azi am ales sa le umplu cu nutella si banane,gem fin de caise,si branza dulce cu vanilie si coaja rasa de lamaie.



Ingrediente:
  • 3 oua
  • 1 cana si jumatate de lapte (a se folosi aceeasi cana si ptr apa)
  • 1/2 cana apa minerala
  • 2 linguri de ulei
  • 1 plic zahar vanilat
  • 300 gr. faina
  • coaja rasa de la o lamaie
  • un praf de sare
Se bat ouale ,se adauga laptele,apa minerala,uleiul,coaja de la lamaie,vanilia,si faina in ploaie,dupa omogenizare se lasa 20-30 min deoparte,apoi se coc.(eu n-am rabdare si nu le mai las sa stea,le coc direct...dar e benefic,deoarece devin mai pufoase)



,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu