vineri, 16 ianuarie 2015

Piept de pui rulat cu bacon

 Pentru a fi mai...variat ca si continut platoul de sarbatori,ma gandisem sa fac niste piept de pui rulat cu bacon,fiind gustos si rapid de preparat.
    Am folosit o bucata de piept de pui ,curatat de piele (se poate folosi si ficatul de pui cu succes in locul pieptului de pui,modul de pregatire fiind acelasi) si taiat fasii de marimea si grosimea unui deget,pe care le-am condimentat cu sare si piper,le-am lasat sa se patrunda aromele,apoi am infasurat bacon feliute (1 caserola mi-a ajuns) am pus hartie de copt intr-un vas termorezistent si am asezat acolo pieptul rulat si am dat la cuptor cam 20-25 min..verificand, din cand in cand,dupa ce sunt gata se aseaza pe un platoul cu servetele absorbante pentru a lua din surplusul de grasime.







                                     

                                          Finalul este mai mult decat delicios! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu