vineri, 23 ianuarie 2015

Pachetele cu branza si marar

Ingrediente:

  • 1 pachet foi de placinta 
  • 100-150 ml ulei 
  • 200 gr. branza de vaci sau telemea
  • marar verde 
  • 1 ou (pentru uns)
  • susan








Se aseaza o foaie de placinta pe o platforma plana, se intinde ulei cu pensula uniform ,apoi se aseaza deasupra cea de-a doua foaie, se intinde din nou ulei..usor cu pensula,iar apoi se taie fasii late in 3 sau 4 dupa preferinta, recomand a se taia in 4,pe care se aseaza gramajoare din amestecul de branza,impachetand pana la celalalt capat pastrand forma triunghiulara.(Eu am incercat si-o alta varianta,am pus cascaval emmentale,se poate de oricare aveti, si niste cremvursti de curcan,n-am avut bacon sau sunca,asa ca am improvizat ,oricum a iesit gustos,iar intre foi am pus niste frunze de rucola).












    Se bate un ou,se dau cu pensula pe deasupra si se presara seminte de susan,se dau la cuptor la temperatura medie aproximativ 15 minute.
                                                        S-aveti...pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu