miercuri, 28 ianuarie 2015

Salata cu piept de pui si avocado

Ingrediente:
  • 1 avocado
  • 1 salata verde (eu am folosit salata chinezeasca,in lipsa)
  • 300 gr. piept pui
  • 200 gr. rosii cherry
  • 1 ceapa rosie
  • 1 ardei iute verde (optional)
  • 50 ml ulei masline (eu am folosit ulei de floarea soarelui presat la rece)
  • sucul de la o lamaie
  • sare si piper dupa gust.

Mod de preparare:
Salata se spala ,se usuca si se toaca 
Pieptul de pui se taie fileuri ,se adauga sare si piper
Fileurile se adauga in tigaie si se coc fara ulei...(eu am pus putin ,un strop)
                                                          Apoi se taie in fasii
Ceapa rosie ,se taie semilune,rosiile cherry  taiate in patru,si avocado taiat cubulete,apoi se adauga ardeiul iute taiat marunt.Se trece apoi la sosul din zeama stoarsa de la o lamaie cu uleiul de masline,care se asezoneaza cu sare si piper dupa gust,  se amesteca cu celelalte ingrediente.
Deasupra se poate presara coriandru maruntit sau patrunjel verde. 
Avand niste lipii multigrain, mi-a venit ideea sa servesc salata impachetata in ele.Delicios!



Pofta buna! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu