vineri, 16 ianuarie 2015

Bulete infasate in bacon



O altfel de reteta de chiftele,mai aparte,grozave ca aspect si nu numai..extrem de gustoase.


Ingrediente:
   
  • 200 grame carne tocata de porc
  • 200 grame carne tocata de vita
  • 2-3 catei de usturoi
  • piper , sare , boia dulce
  • 24 felii subtiri bacon
  • 200 spanac,5 ciuperci proaspete,o bucata de praz rondele cam 100 gr. si unt ptr prajit 50 gr.
Se amesteca carnea si se condimenteaza,spanacul se spala si se curata,ciupercile se curata se taie in feliute subtirele,prazul se taie rondele , se pune untul in tigaie,se adauga prazul,ciupercile..se calesc cateva minute se condimenteaza cu sare si piper,apoi la final se adauga spanacul (eu am luat spanac baby o varietate cu frunze mai mici si nu l-am tocat ci l-am adaugat asa ca atare) lasand-ul sa-l patrunda untul,pana se inmoaie apoi se da deoparte si se lasa la racit. (La mijloc se mai pot pune oua de prepelita,fierte si intregi sau oua de gaina ,injumatatite)
                                



 Intre timp se aseaza feliutele de bacon in tava speciala in forma de cruce (eu am avut una de silicon pe care o folosesc la briose) am impartit aluatul in 24 de bilute...perechi (12 una sus,una jos) am pus o biluta in forma,am aplatizat-o..am pus o parte din compozitia cu ciuperci...spanac si praz...si capacul pereche ,apoi am infasurat cu bacon.
                                      



Se dau la copt pentru 30-35 de minute,iar dupa coacere se scot si se aseaza pe o hartie absorbanta pentru surplusul de grasime.



Sursa de inspiratie de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu