sâmbătă, 28 martie 2015

Negresa de post cu nuci si fructe uscate

Ingrediente:

  • apa 1 pahar (eu am folosit un pahar de 300 ml pentru toate ingredientele)
  • zahar 1 pahar
  • ulei 0,5 pahar
  • gem de casa 4 linguri (eu am pus de caise)
  • cacao pudra 3 linguri
  • praf de copt o lingurita
  • faina alba 2 pahare (tot de 300)
  • fructe uscate 1 pahar (eu am pus prune uscate)
  • nuci 100 gr (eu am pus nuci,migdale si nuca de cocos in proportii egale)
Se amesteca mai intai lichidele apa ,uleiul si zaharul.Faina se amesteca cu praful de copt si cacao si se adauga la amestecul de mai sus.
Se amesteca bine pentru a evita aglomerarile,se adauga gemul ,se amesteca bine din nou ,apoi se adauga fructele uscate si nucile.




Se amesteca bine si se toarna intr-o tava rotunda sau dreptunghiulara,se da la cuptor la o temperatura medie pentru aproximativ 35-40 minute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu