duminică, 1 martie 2015

Briose cu morcov

Ingrediente:(12 bucati)

  • 140 gr. morcovi (3 morcovi de marime potrivita)
  • 170 gr. zahar
  • 170 ml.ulei (se poate inlocui cu unt sau margarina)
  • 3 oua
  • stafide hidratate in rom(optional)
  • coaja de la o portocala/lamaie
  • un sfert lingurita de nucsoara macinata
  • 3/4 lingurita scortisoara macinata (eu am pus cuisoare un varf de lingurita)
  • 200 gr. faina (si mai putin se poate,185 gr depinde cat de mari sunt ouale)
  • o jumatate lingurita praf de copt
  • samburi de nuca pentru decor

Mod de preparare: 
Morcovii se curata si se dau pe razatoarea mica,la fel si coaja de portocala sau lamaie,se adauga ouale,uleiul,zaharul nucsoara , scortisoara,stafidele (eu nu am pus stafide) am pus cuisoare in locul scortisoarei dar un varf de lingurita,apoi faina si praful de copt,amestecandu-le pe toate impreuna (un avantaj) cu un mixer sau robotul de bucatarie.
Dupa omogenizare am distribuit in mod egal in formele de briose,compozitia.Deasura punandu-se cate o jumatate de nuca.(daca aveti o tava speciala de teflon sau silicon e mai utila pentru ca au sustinere mai buna briosele)





Pofta buna! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu