joi, 5 februarie 2015

Orez in lapte

Ingrediente:

  • 200 gr. orez
  • 1 litru lapte
  • 5 linguri de zahar
  • o pastaie de vanilie
  • coaja de la o lamaie

Pentru sosul de fructe:
  • aprox. 100 gr. zmeura congelata
  • 100 gr. mure
  • 150 gr.afine
  • 3 linguri de zahar

  1. Punem laptele la fiert intr- cratita,si se va lasa pana va ajunge la punctul de fierbere ,intre timp se taie pastaia de vanilie si se adauga semintele de vanilie in lapte inclusiv pastaia;
  2. Cand laptele incepe sa fiarba se adauga orezul spalat inainte,se amesteca si se lasa sa fiarba bine amestecand din cand in cand pentru a evita lipirea orezului de cratita.
  3. Cand orezul este fiert se adauga coaja de lamaie si zaharul ,si se mai lasa doar pana la topirea completa a zaharului,apoi se lasa la racorit;
  4. Orezul racorit,se poate aranja in boluri, farfurii sau pahare inalte...servindu-se cu topping dupa preferinta.
Dupa ce s-au dezghetat fructele,le-am amestecat cu cele 3 linguri de zahar si am pus cratita pe foc,le-am lasat sa fiarba pana cand s-a evaporat apa si au lasat un sos legat.(Eu le-am pus pe jumatate decongelate in cratita)





Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu