miercuri, 30 decembrie 2015

Cartofi frantuzesti cu kaizer

Ingrediente:


  • 6 cartofi medii
  • 2 oua fierte
  • un cubulet de unt
  • o lingura pesmet
  • 3 felii kaizer
  • sare,piper
  • 200-250 ml smantana




Mod de preparare:
  1. Cartofii se fierb in coaja,se racesc si se taie rondele.Ouale se fierb.
  2. Eu am folosit un vas mic pentru ca am redus din cantitatile obisnuite,pentru un fel de mancare rapid si gustos,puteti folosi un vas smaltuit,termorezistent sau de lut ,uns bine in prealabil cu unt si apoi si presara pesmetul .
  3. Se aseaza un strat de rondele de cartof (3 buc.) ,feliile de kaizer, oul (eu l-am razuit) am presarat sare,piper si jumatate din cantitatea de smantana,se aseaza ultimul strat de rondele de cartof si cantitatea ramasa de smantana,sare.
  4. Se da la cuptor pana se rumeneste deasupra.





                                                                       Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu